6 Haziran 2008 Cuma

dünden bugüne Bülent Ersoy albümleri


1978 - Orkide

bİr bakişla bağladin.mp3

bİr zamanlar mazİye bak.mp3

hüzzam peşrevİ akşam dönüşü geçtİm.mp3

kapildim gİdİyorum.mp3

karciğar peşrevİ - dİle düştüm.mp3

keman taksİmİ hastayim yaşiyorum.mp3

o ahu bakişlara.mp3

senİ sesİnİ.mp3

söyleyemem derdİmİ.mp3

unutmadim senİ ben.mp3

yayli tanbur taksİmİ dün gece mehtaba dalip.mp3

ümİdİnİ kİrpİklerİne bağladi gönlüm.mp3











1979 - Orkide 2

ayrilik ateşten bİr ok.mp3

belkİ bİr sabah geleceksİn.mp3

ben küskünüm feleğe.mp3

geceler yarİm oldu.mp3

gönlüm eshar İçİnde.mp3

nİksarin fİdanlari.mp3

rüya gİbİ uçan yillar.mp3

rüya gİbİ uçan yillas.mp3

sazlar çalinir çamlicanin bahçelerİnde.mp3

ümİtsİz bİr aşka düştüm.mp3

İçİme hep hüzün doluyor.mp3











1981 - Yuz Karasi

ah dunya.mp3

birakin seviyorum.mp3

can araki bi handa nedersin.mp3

dert cekmeye gidiyorum.mp3

hey gidi gunler.mp3

iste bizim hikayemiz.mp3

istiyorum.mp3

taksim - haber gelmez.mp3

yalan gozlerin.mp3

yuz karasi.mp3

zaman akip gider.mp3











1983 - Beddua

bülent ersoy - anladim ki daha dolmamis cilem.mp3

bülent ersoy - beddua.mp3

bülent ersoy - ben de kulunum allahim.mp3

bülent ersoy - bir bakista bagladin.mp3

bülent ersoy - bu aksam gün batarken gel.mp3

bülent ersoy - gelmedin bir kereden maada.mp3

bülent ersoy - gözümde daim hayali cana.mp3

bülent ersoy - iste bizim hikayemiz.mp3

bülent ersoy - leyla bir özge candir.mp3

bülent ersoy - senin askinla cark oldum.mp3

bülent ersoy - yaklasiyor gün be gün.mp3

bülent ersoy - yayli tambur taksimi (haber gelmez).mp3

bülent ersoy - yillar ne cabuk.mp3











1985 - Yasamak Istiyorum

bülent ersoy - beni hatirla.mp3

bülent ersoy - bir gönül sayfasi.mp3

bülent ersoy - bir sevgili bulamadim.mp3

bülent ersoy - gurbet.mp3

bülent ersoy - ne cikar.mp3

bülent ersoy - sensizlige alisacagim.mp3

bülent ersoy - sevdikten sonra.mp3

bülent ersoy - yakti beni.mp3

bülent ersoy - yaranamadim.mp3

bülent ersoy - yasamak istiyorum.mp3











1986 - KONSER

bulent ersoy - batan gun kana benziyor.mp3

bulent ersoy - benim sen nemsin ey dilber.mp3

bulent ersoy - boyle mi esecekti son gunumde bu ruzgar.mp3

bulent ersoy - burasi mustur & asker yolu beklerim & eymeli yavrum eymeli.mp3

bulent ersoy - gurbet elde her aksam.mp3

bulent ersoy - hicran oku sinem deler.mp3

bulent ersoy - huseyni pesrev & ezelden asinanim ben.mp3

bulent ersoy - huzzam pesrev & gormedim uysun felek amalime.mp3

bulent ersoy - omrumuzun son demi.mp3

bulent ersoy - omrun su biten nesvesi tam olsun erenler.mp3

bulent ersoy - zamani var ki her bezmim anarsin.mp3











1987 - Meyhaneci

asikindan sen nasil biktin.mp3

dilharabi.mp3

gonul askinla.mp3

gul hazin sumbul perisan.mp3

gulyuzlulerin sevkine gel.mp3

hasta kalbimde yanan.mp3

her mevsim.mp3

keman taksimi.mp3

kimi dertte nice ermis.mp3

mey-ilalinle.mp3

meyhaneci.mp3

pesrev.mp3

tanbur ve ney taksimi.mp3

ud taksimi.mp3

yaklasiyor gun be gun.mp3

yaniyor mu yesil koskun lambasi.mp3











1987 - Toprak Alsin Muradimi

askin icimde ruya.mp3

aynalar (maya).mp3

ayrilik yari olmekmis.mp3

bu ne sevgi ah bu ne izdirap.mp3

gonul askinla.mp3

hasta kalbim de yanan.mp3

her gece yollarda.mp3

kalbime koy basini doktor.mp3

olmeyen sarki.mp3

toprak alsin muradimi.mp3

umitsiz bekleyis.mp3

unut beni.mp3

yalnizliga alistim.mp3











1988 - Anilardan Bir Demet

avuclarimda hala sicakligin var.mp3

bulbulun cilesi.mp3

catilmis kaslarinla.mp3

dargin ayrilmayalim.mp3

gitmekmi zor.mp3

kapin her caldikca (beni kaybettin artik).mp3

madem kustun dargindin.mp3

o agacin alti.mp3

sen boyle istedin.mp3

seninle bir sonbahar.mp3

veda (enstrumental).mp3

veda.mp3

yakanlar yakmis.mp3

yalan.mp3











1988 - Biz Ayrilamayiz

biz ayrilamayiz enst.mp3

biz ayrilamayiz.mp3

geceler.mp3

gozyasimda saklisin.mp3

gunlerdir icime coktu ayrilik.mp3

hicbir seyde gozum yok.mp3

isyanederim.mp3

olmadi.mp3

olmazmi.mp3

sordunmu.mp3











1989 - Bizim Hikayemiz

beddua.mp3

ben küskünüm feleğe.mp3

bu akşam gün batarken gel.mp3

bİr hüzün çöktü yİne.mp3

dönülmez akşamin.mp3

geceler.mp3

güzel gün görmedİ.mp3

kirdin ümİdİmİ.mp3

kİmler unutmadi kİ.mp3

mahşerİ yaşiyorum.mp3

olanlar oldu geçtİ.mp3

onun nİkahi bende.mp3

sesİmde şarkisi aşkin.mp3

vurun benİ öldürün.mp3

İşte bİzİm hİkayemİz.mp3











1989 - Istiyorum

bülent ersoy - söylemeyin.mp3

bülent ersoy - baharlar yoruldu.mp3

bülent ersoy - bir sey var aramizda.mp3

bülent ersoy - ceza.mp3

bülent ersoy - dinmiyor hic bu aksam.mp3

bülent ersoy - ikimiz icin.mp3

bülent ersoy - istiyorum.mp3

bülent ersoy - nerden nereye geldik.mp3

bülent ersoy - rüyalarda bulusuruz.mp3

bülent ersoy - yar geliyor.mp3











1991 - Bir Sen Birde Ben

bülent ersoy - aksam olmadan gel.mp3

bülent ersoy - beni seveni istiyorum.mp3

bülent ersoy - bir sen birde ben.mp3

bülent ersoy - böyle ayrilik olmaz.mp3

bülent ersoy - gördü gözlerim.mp3

bülent ersoy - hava nasil oralarda.mp3

bülent ersoy - hesabim var.mp3

bülent ersoy - icimdeki özlemi.mp3

bülent ersoy - kar tanesi.mp3

bülent ersoy - kaybolan yillar.mp3

bülent ersoy - ne gelen ne soran var.mp3

bülent ersoy - unutamazsin.mp3











1993 - Ak Guvercin

biride bir bini debir.mp3

cekemezler sevgimizi.mp3

cekinmem.mp3

itirazim var.mp3

ne duamsin nede bedduam.mp3

sabaha kadar.mp3

sarkilardan fal tutum.mp3

sende oyle sev.mp3

seni sana emanet ediyorum.mp3

sevgilim var izmirli.mp3

sikayetim var.mp3

sitemler yetmiyor.mp3

sustur allahim.mp3











1993 - Sefam Olsun

bekleyeceğİm.mp3

dünya.mp3

gülüm.mp3

güneş gİbİ.mp3

namusumsun.mp3

sefam olsun (oh oh).mp3

ya habİbİ.mp3

yaşamaktan korkmuyorum.mp3

yedİn benİ (vidi vidi).mp3

yüreğİme yazdim.mp3

çik gİt benİm dünyamdan.mp3











1993 - Siirlerle Sarkilarla

bülent ersoy - bu gece bir baska.mp3

bülent ersoy - cekinmem.mp3

bülent ersoy - fal tuttum.mp3

bülent ersoy - itirazim var.mp3

bülent ersoy - kadere sikayet.mp3

bülent ersoy - ne dumansin nede beddua.mp3

bülent ersoy - sen benimsin bende senin.mp3

bülent ersoy - seversen eger.mp3

bülent ersoy - sevgilim var gurbette.mp3

bülent ersoy - sustur allahim.mp3

bülent ersoy - yemin.mp3











1993 - Türk Sanat Müziği Konseri

atdİ o güzel ahde vefa müjdeler olsun.mp3

aylar geçİyor sen bana hala geleceksİn.mp3

aynalar.mp3

aşik oldum kİm kilar canin feda cananina.mp3

aşkin İçİmde rüya kalbİmde duya duya.mp3

bu ne sevgİ ah bu ne izirap.mp3

her gece yollarda gözledİm senİ.mp3

kalbİme koy başini doktor nabzimi birak.mp3

suy-İ kağithanede mecnun mİsal.mp3

yar hemİşe dİlde sühan saz karimdir.mp3

İçİmde kİm vardir bİr bİlebİlsen.mp3











1993 - Türk Sanat Müziği Konseri 2

01 - bülent ersoy - yar hemişe dilde sülhan elde saz karımdır.mp3

02 - bülent ersoy - aşık olduk kim kılar canın feda cananın.mp3

03 - bülent ersoy - aylar geçiyor sen bana hala geleceksin.mp3

04 - bülent ersoy - aşkın İçimde rüya kalbimde duya duya.mp3

05 - bülent ersoy - aynalar (maya).mp3

06 - bülent ersoy - etdi o güzel ahde vefa müjdeler olsun.mp3

07 - bülent ersoy - suy-i kağıthanede mecnun misali.mp3

08 - bülent ersoy - kalbime koy başını doktor nabzımı bırak.mp3

09 - bülent ersoy - İçimde kim vardır bir bilebilsen.mp3

10 - bülent ersoy - her gece yollarda gözledim seni.mp3

11 - bülent ersoy - bu ne sevgi ah bu ne izdırap.mp3











1993 - Türk Sanat Müziği Konseri 3

01 - bülent ersoy - beyati peşrev.mp3

02 - bülent ersoy - gül yüzlülerin şevkine gel.mp3

03 - bülent ersoy - gül hazin sümbül perişan.mp3

04 - bülent ersoy - aşıkından sen nasıl bıktın.mp3

05 - bülent ersoy - saçların tarumar.mp3

06 - bülent ersoy - kimi dertten İçermiş kimi neşeden.mp3

07 - bülent ersoy - rast peşrev.mp3

08 - bülent ersoy - peşrev.mp3

09 - bülent ersoy - dil harab-ı.mp3

10 - bülent ersoy - akşam dönüşü geçtim o esrarlı bağından.mp3

11 - bülent ersoy - yaklaşıyor gün be gün.mp3

12 - bülent ersoy - yanıyormu yeşil köşkün lambası .mp3

13 - bülent ersoy - taksim (ney tambur).mp3











1994 - Benim Dunya Guzellerim

aglamasin cocuklar.mp3

benim dunya guzellerim.mp3

cehennem azabim.mp3

inkar etme.mp3

koyumun yagmurlari.mp3

saat oniki.mp3

sansim yokmus.mp3

sen ol yeter.mp3

ya onu geri ver.mp3

yuzunu goremem.mp3











1996 - Akilli Ol

alli turnam.mp3

ayrilma benden.mp3

beyzadem.mp3

hadi gel.mp3

hudey.mp3

limon olma (akilli ol).mp3

mendil.mp3

mor aksamlar.mp3

senin icin agladim.mp3

sensizligin tadi yok.mp3

vur vur (inlesin).mp3

yazil bana (takil bana).mp3











1997 - Maazallah

aşk yetmİyor.mp3

doğduğum topraklardan.mp3

dünya zalİm.mp3

gel.mp3

karli kayin.mp3

kirmizi gül gül.mp3

maazallah.mp3

sorma gİtsİn.mp3

uzun İnce b,İr yoldayim dağlar, yüksek yüksek tepelere.mp3

yoruldum.mp3

zalİmİn zulmü.mp3

çayirda buldum senİ.mp3











2000 - Alaturka 2000

avuçlarimda hala sicakliğin var.mp3

ben küskünüm feleğe.mp3

bu akşam bütün meyhanelerİnİ.mp3

dertlerİ zevk edİndİm.mp3

eskİ dostlar.mp3

geceler.mp3

kadere bak.mp3

pİşman olurda bİr gün.mp3

senİ ben ellerİn olasin dİye mİ sevdİm.mp3

sevmekten kİm usanir.mp3

çökertme.mp3

çİle bülbülüm.mp3

ömrümüzün son demİ.mp3











2002 - Canımsın

bülent ersoy - track 1.mp3

bülent ersoy - track 2.mp3

bülent ersoy - track 3.mp3

bülent ersoy - track 4.mp3

bülent ersoy - track 5.mp3

bülent ersoy - track 6.mp3

bülent ersoy - track 7.mp3

bülent ersoy - track 8.mp3

bülent ersoy - track 9.mp3

bülent ersoy - track 10.mp3











2007 - Best Of

bülent ersoy - 01 - ablan kurban olsun sana .mp3

bülent ersoy - 02 - beddua.mp3

bülent ersoy - 03 - ahle yar.mp3

bülent ersoy - 04 - biz ayrılamayız.mp3

bülent ersoy - 05 - bu akşam bütün meyhaneleri.mp3

bülent ersoy - 06 - hatıram olsun.mp3

bülent ersoy - 07 - mazaallah.mp3

bülent ersoy - 08 - sefam olsun.mp3

bülent ersoy - 09 - geceler.mp3

bülent ersoy - 10 - gitme.mp3

bülent ersoy - 11 - İtirazım var (cd bonus).mp3











Bir Tanriyi Birde Beni Unutma

asik oldur.mp3

ask duasi.mp3

aylar geciyor.mp3

bensiz ey gul.mp3

bir tanriyi birde beni unutma.mp3

habgah-i.mp3

hayat budur.mp3

icimde kim vardir.mp3

kusadetalihim.mp3

meyilalinle.mp3

rastperevgulsendeahi.mp3

sazkarpesrevyarhemise.mp3

segahpersevetdioguzel.mp3

suyikagithanade.mp3











Bir Zamanlar

bülent ersoy - beddua.mp3

bülent ersoy - bilemezsin sen.mp3

bülent ersoy - biz ayrilamayiz.mp3

bülent ersoy - dogum günü.mp3

bülent ersoy - geceler yarim oldu.mp3

bülent ersoy - geceler.mp3

bülent ersoy - gitme.mp3

bülent ersoy - hatiram olsun.mp3

bülent ersoy - iste bizim hikayemiz.mp3

bülent ersoy - isyan ederim.mp3

bülent ersoy - mahseri yasiyorum.mp3

bülent ersoy - onun nikahi bende.mp3











Dogum Gunun

birbirlerine.mp3

birseyvararamizda.mp3

bizayrilamayiz.mp3

dedilerzamanlahep.mp3

dogumgunun.mp3

gokyuzundedumanduman.mp3

gurbet.mp3

imkansiz.mp3

nefayda.mp3

ruyalardabulusuruz.mp3

soylemeyin.mp3

yargeliyor.mp3











Dunya

bülent ersoy - söylemeyin.mp3

bülent ersoy - baharlar yoruldu.mp3

bülent ersoy - bekleyecegim.mp3

bülent ersoy - bir sey var aramizda.mp3

bülent ersoy - ceza.mp3

bülent ersoy - cik git benim dünyamdan.mp3

bülent ersoy - dinmiyor hic bu aksam.mp3

bülent ersoy - dünya.mp3

bülent ersoy - gülüm.mp3











Gunahkar

aksamoldu.mp3

albumlerebaktiginoluyormu.mp3

belkibirsabah.mp3

bennazlagezerken.mp3

cayaineraglarim.mp3

deligibisevdim.mp3

geceninmatemini.mp3

gulsenihusnune.mp3

icimehephuzundoluyor.mp3

kamercehre.mp3

kapildimgidiyorum.mp3

ruyagibigecenyillar.mp3

saclarintarumar.mp3

sazlarcalinir.mp3

sislendihava.mp3

siyahgozlerinden.mp3

yareninisvedir.mp3











Hatiram Olsun

bülent ersoy - beni aglatmaya kimin hakki var.mp3

bülent ersoy - bilemessin sen.mp3

bülent ersoy - darilmazmiyim.mp3

bülent ersoy - dogum günüm.mp3

bülent ersoy - gitme.mp3

bülent ersoy - hatiram olsun.mp3

bülent ersoy - kaderinden kurtulan varmi dünyada.mp3

bülent ersoy - sevda.mp3

bülent ersoy - yardim istiyorum.mp3

bülent ersoy - yarina cikmaya senedim mi var.mp3











Ikimizin yerine ( Duskunum sana )

anlatamadim.mp3

bekleyis.mp3

birdahasevmekyok.mp3

birsevgiistiyorum.mp3

dunya.mp3

duskunumsana.mp3

hayatmerdiveni.mp3

ikimizinyerine.mp3

nefayda.mp3

senvarsindiye.mp3











Klasikleri

ayrilik.mp3

bizayrilamayiz.mp3

dogumgunum.mp3

gunahimsinsevabimsin.mp3

hicbirseydegozumyok.mp3

nedenbenimkaderimherkesten.mp3

sorma.mp3

yardiline.mp3

yillar.mp3

zaliminzulmu.mp3











Konseri 2

asikoldurkimkilarcaninfedacananima.mp3

askinicimderuyakalbimdeduyaduya.mp3

aylargeciyorsenbanahalageleceksin.mp3

aynalar.mp3

bunesevgiahbuneizdirap.mp3

ettioguzelahdevefamujdelerolsun.mp3

hergeceyollardagozledimseni.mp3

icimdekimvardirbirbilebilsen.mp3

kalbimekoybasinidoktornabzimibirak.mp3

suy-ikagithanedemecnunmisal.mp3

yarhemisedildesuhaneldesazkarimdir.mp3











Optum Yanaklarindan

bülent ersoy - anilar.mp3

bülent ersoy - belalim.mp3

bülent ersoy - bir garip asigim ben.mp3

bülent ersoy - biribirilerine.mp3

bülent ersoy - dediler zamanla hep azalirmis sevgiler.mp3

bülent ersoy - gökyüzünde duman duman bulutsun.mp3

bülent ersoy - karadir su bahtim.mp3

bülent ersoy - neden benim kaderim herkezden farkli.mp3

bülent ersoy - sevgi dolu su gönlüm.mp3

bülent ersoy - telli telli.mp3

bülent ersoy - unut gözlerim.mp3

bülent ersoy - öptüm yanaklarindan.mp3

bülent ersoy - öyle özledimki.mp3











Ruyalarda Buluşuruz

bülent ersoy - günes gibi.mp3

bülent ersoy - ikimiz icin.mp3

bülent ersoy - istiyorum.mp3

bülent ersoy - namusumsun.mp3

bülent ersoy - nerden nereye geldik.mp3

bülent ersoy - rüyalarda bulusuruz.mp3

bülent ersoy - sefam olsun (oh oh).mp3

bülent ersoy - ya habibi.mp3

bülent ersoy - yar geliyor.mp3

bülent ersoy - yasamaktan korkmuyorum.mp3

bülent ersoy - yedin beni (vidi vidi).mp3

bülent ersoy - yüregime yazdim.mp3











Söyle Yavruum

aksamoldu.mp3

albumlerebaktiginoluyormu.mp3

belkibirsabah.mp3

bendekulunumallah'im.mp3

cayaineraglarim.mp3

deligibisevdim.mp3

geceninmatemi.mp3

gulsen-ihusnune.mp3

icimehuzundoluyor.mp3

kamercehre.mp3

kapildimgidiyorum.mp3

ruyagibiucanyillar.mp3

sazlarcalinir.mp3

sennazlagezerken.mp3

sislendihava.mp3

siyahgozlerinden.mp3

yareninisvedir.mp3











Unut Gozlerim

bülent ersoy - anilar.mp3

bülent ersoy - belalim.mp3

bülent ersoy - bir garip asigim ben.mp3

bülent ersoy - biribirilerine.mp3

bülent ersoy - dediler zamanla hep azalirmis sevgiler.mp3

bülent ersoy - gökyüzünde duman duman bulutsun.mp3

bülent ersoy - karadir su bahtim.mp3

bülent ersoy - neden benim kaderim herkezden farkli.mp3

bülent ersoy - sevgi dolu su gönlüm.mp3

bülent ersoy - telli telli.mp3

bülent ersoy - unut gözlerim.mp3

bülent ersoy - öptüm yanaklarindan.mp3

bülent ersoy - öyle özledimki.mp3











Uzelli 2002

ayrilikyariolmekmis.mp3

bensizgonul.mp3

gonulaskinla.mp3

gulsendeyine.mp3

habgahi.mp3

hastakalbimdenyanan.mp3

hayatbudursevgilim.mp3

kusadetalihim.mp3

meyilalinli.mp3

tutimucize.mp3

umitsizbekleyis.mp3

unutbeni.mp3











Ölmeyen Sarki

bülent ersoy - aksam oldu hüzünlendim.mp3

bülent ersoy - ask yarasi.mp3

bülent ersoy - aynalar.mp3

bülent ersoy - bir tanriyi birde beni unutma.mp3

bülent ersoy - hasretine alistim.mp3

bülent ersoy - her mevsim icimden gelir gecersin.mp3

bülent ersoy - meyhaneci.mp3

bülent ersoy - toprak alsin muradimi.mp3

bülent ersoy - ölmeyen sarki.mp3




Hiç yorum yok: